Bodies till den lille

Hur fina är inte de här bodiesarna från H&M! De säljs i 3-pack och det finns även matchande byxor till, tänk dock på att de endast finns online. Jag tycker för övrigt att det varit supersvårt att hitta kläder som jag tyckt om. Känns som det blir lättare när man kan kolla på större storlekar.
Igår jobbade jag min sista dag på MQ så idag var alltså första dagen på min mammaledighet. Har dock lite jobb med egna firman som ska fixas, men det kommer nog bli jobb med den lite smått under hela mammaledigheten. Idag har vi i alla fall varit på visning av förlossningen i Karlskrona. Inte så mycket mer info än den man fick på föräldrautbildningen men ändå roligt att få se hur det ser ut där. Är nog dags att packa den där bb-väskan nu! 
H&M Omlottbodies Online exclusive
4 kommentarer
Violas värld

Första gången jag besöker din blogg och gillar den direkt! Jättesöta bodies!
Välkommen till min blogg om du vill!

Svar: Vad roligt att höra! Du är så välkommen hit fler gånger =)
Rebecca Centrén

MADDISENJ.SE

Vilka fina bodies!

Svar: Visst är de! Jag fastnade för dom direkt. Nästan sugen på att beställa hem i fler strl =)
Rebecca Centrén

Hanna J

Båda bodiesarna och Karlskrona BB får två tummar upp av mig! Håller med om att det kan vara svårt att hitta barnkläder som man verkligen gillar. Tyckte det blev lättare när huvudpersonen väl anlänt.

Vad spännande att det snart är dags! Lycka till under de sista veckorna nu och sov massor! ;)

Kram Hanna J

Svar: Jag tänker också att det nog blir lättare när den lille kommit ut. Då har man ju en verklig person att handla till.Skönt att höra att ni var nöjda med Karlskrona! Verkar som de flesta har varit det.
Har lite småfix att göra här hemma men annars tar jag faktiskt det väldigt lugnt och vilar massor! Härligt när man kan göra det utan att få dåligt samvete =)
Hoppas allt är bra med er och lägg gärna upp fler bilder på lille Hugo på insta. Så kul att se!
Rebecca Centrén

Cornelia

Alltså så söta!