Klassisk vit skjorta

// Skjorta MQ // Skor & Other Stories //
 
Igår var det dags för ett besök på BVC med lille killen. Vilket faktiskt blev första riktiga trippen utanför huset, förutom besöket hos morföräldrarna förra helgen. Andreas slutade tidigare från jobbet så han kunde följa med och så att jag slapp ta bilen själv med Aaron första gången. Allt gick så klart bra och Aaron hade gått upp ytterligare 300 g från förra veckan.
Efter besöket somnade han gott så vi hann även med en sväng på stan och en mysig fika tillsammans hela familjen. 
 
Nu när jag ammar tycker jag det är kanon att klä sig i skjortor och blusar. Enkelt att bara knäppa upp när det är dags för mat. Känner dock att jag hade velat ha några nya blusar. Har två favortiter från Zara men de har tyvärr gått sönder i sömmarna båda två och känner jag mig själv är det inget jag kommer sätta mig med vid symaskinen och fixa. Är tyvärr på krångliga ställen och känsligt tyg. Får väl se om jag vågar ge mig ut på en shoppingtur snart. Är ju inte så glad vid att shoppa via nätet men kanske får lära mig det nu när det blir mycket tid hemma. 
& Other Stories MQ Svarta lågskor Vit skjorta
4 kommentarer
Heléna

Oj vad vacker du är! <3

Hanna J

Vad fin du är! Och kul att Aaron verkar stortrivas och gå upp i vikt. Så himla fint namn på gullig liten kille. Känner igen det där med att blusar och skjortor funkar bäst. :)

Anonym

Grattis till er Aaron, så fin han är! Vill bara komma med ett litet tips ang det där med att ge sig ut för shopping post bebis - reka noga på nätet och ring o kolla om det du spanat in finns hemma i butik (kan till och med lägga undan) och ta sedan en sväng in med Aaron! Är man väl förbered med ombyte, kräklappar etc så tycker jag det var supermysigt att gå en sväng o shoppa med min son när han var liten kille. Nu är ju Aaron bara några veckor gammal så än så länge är det nog bra att mest hålla sig hemma i skydd från förkylningar, men om ett tag kan det nog vara riktigt mysigt för er båda att komma ut lite! Nu när min son är drygt 1,5 år och inte heeelt lätt att ta med ut på stan, är jag faktiskt glad att jag tog vara på tiden då han fann sig så bra i vagnen. Tyckte det var himla mysigt att kika lite i affärer och ta en kaffe + amma på något lugnt o mysigt fik. Eftersom jag i övrigt var mycket hemma själv med plutten, var det välbehövligt att ibland komma ut och "vädra sig". Som sagt, nu när sonen passerat ett har han ett helt annat behov av att aktiveras och då blir det inte mycket av att hänga på stan 😉. Så om det funkar för dig o Aaron tycker jag definitivt att ni ska våga er ut! Lycka till! Kram Sofia

Anonym

Grattis till er Aaron, så fin han är! Vill bara komma med ett litet tips ang det där med att ge sig ut för shopping post bebis - reka noga på nätet och ring o kolla om det du spanat in finns hemma i butik (kan till och med lägga undan) och ta sedan en sväng in med Aaron! Är man väl förbered med ombyte, kräklappar etc så tycker jag det var supermysigt att gå en sväng o shoppa med min son när han var liten kille. Nu är ju Aaron bara några veckor gammal så än så länge är det nog bra att mest hålla sig hemma i skydd från förkylningar, men om ett tag kan det nog vara riktigt mysigt för er båda att komma ut lite! Nu när min son är drygt 1,5 år och inte heeelt lätt att ta med ut på stan, är jag faktiskt glad att jag tog vara på tiden då han fann sig så bra i vagnen. Tyckte det var himla mysigt att kika lite i affärer och ta en kaffe + amma på något lugnt o mysigt fik. Eftersom jag i övrigt var mycket hemma själv med plutten, var det välbehövligt att ibland komma ut och "vädra sig". Som sagt, nu när sonen passerat ett har han ett helt annat behov av att aktiveras och då blir det inte mycket av att hänga på stan 😉. Så om det funkar för dig o Aaron tycker jag definitivt att ni ska våga er ut! Lycka till! Kram Sofia