Rosa och guld

Några detaljer på ett av våra brickbord. Där det skiftas saker hela tiden.
Brukar inte känna att jag måste ursäkta mig för dålig uppdatering på bloggen, men nu är det nog dags. Jag har haft fullt upp med jobb de senaste veckorna och sen har det varit slutet på terminen med dansen, där jag är ledare, vilket lett till noll tid över till bloggen. Men nu är dansen över och jobbet börjar lugna sig snart, så då hoppas jag det blir lite mer tid till bloggen. För jag har inte tappat motivation så när tiden hittar tillbaka blir det mer liv i luckan här. Förhoppningsvis blir det bättring redan nästa vecka. Med det sagt önskar jag er alla som ändå kikar in en härlig söndagskväll!
2 kommentarer
Nathalie

Åh vilket fint tändssticksetui!

Annika M Sriwanna

Ibland måste man bara få andas!