Svart fodralklänning

Som ni ser på bilderna börjar magen växa till sig rejält. Eller ja den har faktiskt varit i denna storleken sen nån vecka tillbaka, det sa bara helt plötsligt poff sen var där en rejäl kula. För er som är nyfikna är jag nu i v.24, alltså lite mer än halvvägs och jag mår toppen. Jag har faktiskt mått superbra genom hela graviditeten och knappt känt av nånting, inte ens i början. Så jag håller fingrarna i kors och hoppas att det håller i sig så länge som möjligt.
Idag har jag och Andreas haft en dag full med fix inför poolbygget. Vi har bland annat beställt mosaiken vilket inte var helt lätt att bestämma. Men vi känner oss nöjda med vårt val, så nu vill man bara att allt ska bli klart så man får se slutresultatet.
 
Gravid Loafers Svart fodralklänning Tunna guldhalsband
6 kommentarer
Johanna

En sån söt liten kula! Får man gissa kön så gissar jag pojk!

Elinor

Dina solglasögon var ju läskigt fina! Var är dom ifrån?

Svar: De är ganska gamla, kommer faktiskt inte ihåg vart jag köpt dom.
Rebecca Centrén

Kohlers - Profilbloggare på Improveme

åh så söta bilder!

Tack för din kommentar, ska absolut testa det! Kram!

Hanna

Skönt att du mår så bra!

Svar: Ja det är riktigt härligt. Hoppas det håller sig så graviditeten ut =)
Rebecca Centrén

Frida

Så fin! Min svarta sköna klänning används flitigt nu när jeansen inte passar längre, längtar tills min bula syns lite mer dock, nu är det nog bara jag som tycker den är stor haha.

Svar: Ja det får bli mycket klänning, skönt att det är sommar nu =)Ja, jag längtade också till den växte till sig lite och jag trivs super med magen =) Men det går snabbt så snart har du också en rejäl kula ska du se!
Rebecca Centrén

Anonym

Mosaik är så himla fint. Ljus blå turkos, blå osv. Har du någon bild att visa ? Nyfiken 😃

Svar: Har tyvärr inte det ännu, för vi har faktiskt inte fått se något prov ännu. Bara sett på dator 😬 Men det blev eb
Rebecca Centrén