Vår minitripp till Malmö/Köpenhamn

Som jag skrev innan började vi semestern med att åka och hälsa på nära vänner i Malmö. Vi hann med en hel del på 1,5 dag. Här är några av sakerna vi gjorde.
Vi åt gott på Köttbaren.
Besökte Boulebar för goda drinkar och en snabb match i boule.
Vi shoppade i Köpenhamn och besökte bland annat butiken Stilleben. Killarna valde att hänga på bänken utanför.
Vi gick till Torvehallarna där det köptes massa goda delikatesser...
... som vi avnjöt i parken bredvid.
Utöver detta hann vi även med magiska drinkar (alkoholfria för min del såklart) på Skybar Malmö Live och en grym lunch på favoriten Café Norden
Verkligen underbara dagar med underbara vänner som jag hoppas vi kan göra om snart igen. 
Boulebar Köpenhamn Köttbaren Malmö Stilleben Torvehallarna
1 kommentar
Kajsa

Botaniska haven var min favorit! :) Puss på dig sötis

Svar: Haha min också! Vi får åka dit själva nån gång. Puss
Rebecca Centrén