Eligobox

Eligobox är ett nystartat blombolag som levererar exlusivt förpackade blommor till dörren. I fredags fick jag ta emot en av deras underbara buketter, i en box designad av Lovisa Burfitt.
Tjänsten funkar som så att man kan beställa enstaka buketter, som man får direkt hem till dörren fraktfritt, eller prenumerera på buketter. Med en prenumeration kan man välja att få en bukett levererad en gång i veckan, varannan eller en gång i månaden. Det finns även olika stilar och storlekar att välja på buketterna. Den jag fick hem som syns på bilden är en stor sobra lyxmarker. Den är verkligen helt ljuvlig!
Vad tror ni om idén, är det något ni fastnar för?
Blommor Eligobox Rosor
2 kommentarer
Anonym

Tycker det är en fantastisk idé om man inte har möjlighet att köpa i affären😍💐👍

Sofia

Kul idé men personligen gillar jag att gå i en blomaffär och botanisera lite innan jag väljer vad jag vill ha.

Svar: Ja det är ju så klart mysigt det också.
Rebecca Centrén