Doftljus & Other Stories

Alltså jag bara älskar & Other Stories! Det är helt klart min favoritbutik bland kedjorna. Inte bara deras produkter är fina utan allt från butiksinredningen till paketeringen. Dessvärre ligger ju närmsta butiken för mig i Köpenhamn, men som tur är kan man ju handla på nätet. La en beställning förra veckan på bland annat de här doftljusen och när brevpåsen är så fin att man inte vill slänga den vet man att det är bra! 
Men är det något som är lite klurigt att handla via nätet så är det ju faktiskt doftljus. Så jag får nästan återkomma med hur de faktiskt luktar också. Kan ju inte bara vara fina att titta på, eller!?
 
Sen fanns det även med en hel del annat smått och gott i paketet som kom hem. En magisk pälskappa, de perfekta bootsen och två handväskor. God jul till mig själv säger jag och grymt bra jobbat för att ha skapat och fött världens bästa unge ;)
& Other Stories Doftljus
1 kommentar
Johanna

nice!