New pants

10_1 10_2 10_3 // Pants & Other Stories // T-shirt Weekday // Shoes Adidas // Jacket Lindex// Älskar mina nya byxor från & Other Stories. Har letat efter en sådan här modell länge nu så blev så glad när jag hittade dessa. Ville ha ett par som var lösa i benen. men inte allt för vida, med en låg/normal midja och lite tajtare över rumpan. De här är verkligen perfekta i passformen! Sen är det fickor bak och fram vilket jag kanske inte tänkt mig men jag gillar det. Förutom att jag tycker byxorna är grymt snygga är de även löjligt sköna, de kommer nog användas tills de slits upp. T-shirten är en gammal favorit från Weekday, gillar de lite längre ärmarna och den svarta kanten. En helt vanlig grå t-shirt men ändå lite roligare. Nu ska jag fixa lite tilltugg till kvällens Eurovisionsfestival. Några vänner kommer hit så det ska bli trevligt. Har inte kollat på semifinalerna och har inte lyssnat på en enda låt, är ju inget fan av musiken direkt men jag gillar att titta på det. Kul att se vad folk har på sig och om det är något snyggt framträdanden. Jag som håller på med dans hoppas att det blir mycket av den vara.
& Other Stories Adidas Blogg Fashion Outfit Weekday
0 kommentarer