Summer wardrobe

Jag är fortfarande så glad över den fina klädställningen från House Doctor som jag fick av Andreas i julklapp. Nu är det ju inte så att vi behöver mer plats till kläder egentligen i vårt sovrum utan den funkar mest som en rolig indredningsdetalj. Fast det är inte helt fel att ha en extra klädställning för på den hänger jag mina allra nyaste kläder och de som jag använder mest för säsongen. Så just nu hänger där sommarens nya favoritplagg och ser så där extra fina ut. Härligt och enkelt när man ska bestämma sig vad man ska ha på sig.
House Doctor Klädvagn
5 kommentarer
Ina

Hej! Jag måste bara fråga - Vore det okej att låna några av dina bilder till sin egen blogg? Självklart med cred och länk, din inredning är bara så otroligt inspirerande!

Svar: Det är ok =)
Rebecca Centrén

jennsan

grymt snygg!!

Svar: Tack!
Rebecca Centrén

jennsan

grymt snygg!!

Ina

Tack så mycket! :) Här är en länk till inlägget om du vill kika!

http://www.nattstad.se/missimjensen/har-kunde-man-bo-14689207

Svar: Blev ju super!
Rebecca Centrén

Johanna E

Gah! Supersnygg ju! :)