Loose dress

// Dress H&M // Shoes H&M // Necklace Topshop // Bag COS //
Hade en riktigt bra ledig dag igår. Först blev det en sväng till stranden och därefter middag och häng med kompisar. Till middagen slängde jag på mig denna klänningen från H&M. Hade först helt andra kläder på mig men det var helt sjukt varmt så tog det svalaste jag kunde hitta i garderoben. Valde att matcha med nude och guld, vilket känns fräscht till sommaren. Är så nöjd över både mina skor och min väska i nude, vill typ inte använda något annat just nu.
Beige COS Grå klänning Grått H&M H&M Trend Nude Shoes Topshop
6 kommentarer
LIENE

Jättefint!

Svar: Tack!
Rebecca Centrén

Matilda

Jätte fin är du!:)

Svar: Tack så mycket!
Rebecca Centrén

Robex Lundgren

snygg kläd still

z

Jättefin! Gillar enkelheten och den snygga ryggringningen

Svar: Tack!
Rebecca Centrén

FrökenTV, bloggen om tv och film

Så fin

Svar: Tack!
Rebecca Centrén

Sari

Så fint!

Svar: Tack!
Rebecca Centrén