Open me

Den här presenten hade jag med mig till den blivande bruden på möhippan i lördags. Ni som har varit på möhippa har säkert gjort presentleken. Den går ut på att alla vänner köper en present till bruden som sedan ska gissa vem som köpt vad. Presenten ska symbolisera något man har gemensamt eller varit med om tillsammans. Möhippan blev för övrigt väldigt lyckad och jag hade grymt kul. Kvällen avslutades på Martin & Martin i Åhus där vi dansade i över 2 timmar. Papper, snöre och etiketten som jag använde till presenten kommer från Ikea. På det nya varuhuset i Älmhult har de en liten avdelning med massa present- och pyntartiklar. Hur roligt som helst och superfina saker. Jag är egentligen ingen superpysslig person men det är ju alltid kul att göra fina paket. Ps. Förlåt för sjukt dålig uppdatering och tråkiga inlägg här på bloggen just nu. Från och med nästa vecka blir det ändring på det.  
DIY
0 kommentarer