Städning istället för shopping

Jaha, det blev ingen shopping idag. Sov först bort halva dagen sen har resten dagen gått åt att städa och att packa. Det är verkligen inte kul nånstans att städa. Fast mitt i diskningen började det snöa vilket gjorde mig på bättre humör. Sen städade jag ihop med Paula vilket också gjorde det hela mycket lättare. Det borde vara förbjudet att få städa själv. Hädanefter ska jag muta nån stackare att hjälpa till när det är dags för städning. Lite städning/förfest/mingel en lördag em är väl ingen dålig idé!? Jag bjuder på spriten ni städar.
Börjar känna mig lite småkrasslig så sista kvällen i Manchester kommer avverkas hemma i vardagsrummet. Firar sista kvällen med en filmkväll istället för fest. Jag sparar festandet till jag kommer hem. Längtar efter en riktig förfest för att sen gå ut och dansa. Inte behöva gå ut redan klockan åtta och sen puba resten av kvällen. Man sitter f'n bara still och dricker sig fet på cider/öl. Det är nog inte maten alla britter blir feta av utan brist på dans. Mer dans åt det engelska folket!!
0 kommentarer