Vårt bröllop - Filmen


Den 31 maj förra året var vi med om vårt livs bästa dag, vårt bröllop så klart! Då jag vet att det är en del läsare som har den här dagen framför sig och kanske till och med planerar för fullt inför sommaren tänkte jag skriva några inlägg här framöver om vår dag. Det har liksom inte blivit av innan. Denna filmen har jag visat tidigare men när jag bytte bloggportal försvann den tyvärr och sen tänkte jag att det kanske har kommit några nya läsare som ännu inte sett den. Så här kommer en liten inblick i hur vår dag var! Mer detaljer och info kommer som sagt!
Vill ni läsa om mina förberedelser med smink och hår på dagen D kan ni kika in här för det har jag faktiskt redan skrivit om. 
Bröllopsfilm Evig Kärlek Kärleksstigen
12 kommentarer
Pernilla

Den är så sjukt fin denna film! Älskar den,vilken ljuvlig dag och så mycket kärlek ❤️

Anonym

Väldigt fin video och låt!

Sen måste jag, som bokskogsälskare, säga att det var en riktigt cool "lokal" för ett bröllop!

ALEXANDRA

Så vackert!

Sofia

Åh vad fin film!

Ulrika

Oj så vackert! Du och skogen och ni! Och grymt filmat, vem gjorde det? Ska genast in och läsa inlägget om hår o smink =) vore kul med bloggträff snart. Trivdes i ditt sällskap. kram

Svar: Tack så mycket! Jag längtar efter att få se bilder från ert bröllop sen, kommer bli superfint! Det var min svägerskas syster som filmade. Ja det hade det verkligen varit! Det var superkul att träffas! Kram
Rebecca Centrén

Louise

Åh vad fint! Blir ju själv sugen på att gifta sig :D

JUNITJEJ

En sådan vacker film!

Fredrika

Herregud så fint! Skogen måste vara den vackraste platsen man kan gifta sig på! :)


maria

Men åhhh va fint!!

Ella

Vad fint! Och din klänning, härlig!!

Matilda

Vackert!

Hilda

Så otroligt vackert! Jag ska själv gifta mig nästa sommar och nu känner jag att jag absolut måste ha nån som filmar också!
Skulle vara jättekul att få se lite mer bilder från bröllopsfesten osv :)

Svar: Tack!
Ååh ni har en fantastisk dag framför er. Kan varmt rekommendera att någon filmar så roligt att ha en filmsnutt efteråt.
Kommer snart komma upp fler bilder från bröllopet på bloggen.
Rebecca Centrén