Helvitt och lite guld

// Sweater & Other Stories // Shoes Nike // Necklace & Other Stories //
Så här såg jag ut på bloggträffen igår. Perfekt att vara på bloggträff för alla har kameran i högsta hugg och beredda att fota. Dessa bilderna tog fina Ulrika, som det för övrigt var supertrevligt att träffa då jag läst hennes blogg länge. Och resten av gänget, alla var sjukt trevliga och jag hade så jäkla kul hela dagen och natten! Ja, för det blev en lång dag. Efter lite bloggskola och föredrag svirade vi om och drog ut på middag för att sen dra vidare till klubb och dansa hela natten. Den outfiten hamnade dock inte på bild, men trivdes bra i den så den får ni nog se annan gång.
Nu ska jag dricka upp mitt stora glas Cola och sen hoppa på flyget hem till Blekinge.
& Other Stories Guld Nike Vida byxor Vitt
4 kommentarer
Sofia - Strawberry Dreams

Åhh så snyggt. Och stiligt!

Svar: Tack så mycket!
Rebecca Centrén

Kajsasven

SÅ SNYGG!

Svar: Tack sötis!
Rebecca Centrén

jacquiline

Men gud va snygggt!!

Svar: Tack så mycket!
Rebecca Centrén

Maria

Vad är det som syns i bakgrunden till vänster i.bild ! Med ljusblå skjorta?ser ut som en människa utan huvud,eller är det jag som ser helt tokigt????

Svar: haha, det är en skyltdocka. Men ser lite läskigt ut faktiskt =)
Rebecca Centrén