Ny bikini till vår smekmånad

Igår fick jag hem den här fina bikinin från Triangl. Hur glad blir man inte av att få en så här fin bikini! Och ännu bättre är att jag snart kommer få använda den, för i slutet av November åker jag och min man på vår smekmånad. I två veckor ska vi hänga i Miami och kryssa i Karibien. Efter att ha jobbat två somrar i rad och inte haft någon semeser tillsammans och året innan det lagt all vår lediga tid på att jobba på huset känns det helt galet att vi ska åka iväg och bara vara lediga så lång tid. Ska bli så skönt!
Bikini Milly - New York Noir Neoprene Svart Triangl
4 kommentarer
www.alexandrastyle.se

Ohhh vilken WOW resa, magi!! Avis jag blev, även på bikinin =)

kram

Svar: Ja, det ska bli riktigt härligt =) Kan inte fatta att vi ska iväg riktigt ännu bara =)Kram
Rebecca Centrén

Elin

Såå snygg!

Alexandra

Jätte snygg!!

Alexandra

Jätte snygg!!