Gott nytt år!

Gott nytt år fina läsare! 
2015 har helt klart varit det bästa och lyckligaste i mitt liv. Jag har haft ett jobb som jag stormtrivts med, varit gravid och mått toppen, njutit av vårt hus som börjar få en trädgård, umgåtts massor med min fina man och sist men abslolut inte minst har jag fått en underbar son. Vår lille Aaron! <3
 
Nu ser jag fram emot 2016 och inte bara i privat avseende utan även för bloggen och allt kring den. Är så tacksam för alla er som kikar in varje dag, gillar och lämnar kommentarer. Betyder verkligen mycket för mig!
Alldeles snart kommer det hända nya roliga saker med bloggen och jag kommer satsa på den mer än jag någonsin gjort tidigare. Så jag hoppas ni fortsätter följa mig, min lilla familj och vårt hus även framöver.  
6 kommentarer
Ingrid Wenell

ÅÅ vad underbart! Gillar verkligen din stil och blogg och kommer absolut följa dig vidare på nya äventyr. Låter spännande!

Måste fråga en sak - har ni byggt er hus helt själva eller köpt tomt och fått det byggt av någon husleverantör? Det är så himla snyggt och coolt! Vi klurar nämligen på att bygga eget och vet inte riktigt vilken leverantör vi ska välja. Hur gick ni till väga? :)

Svar: Tack så mycket! =)
Vi har byggt det helt själva. Min man har ett byggföretag som bygger lösvirkeshus så det var självklart för oss att göra så.
Skicka ett mail om du vill veta mer, kan vara lättare att svara där =)
Rebecca Centrén

Cita

Älskar din blogg och dina fantastiska bilder! Kommer att följa dig slavisk (utan att vara creepy) :D

Cita

Älskar din blogg och dina fantastiska bilder! Kommer att följa dig slavisk (utan att vara creepy) :D

Svar: Åh men tack så mycket, glad jag blir =)
Rebecca Centrén

Pernilla

Finaste ni ❤️😘

Amanda Eriksson

Väldigt fin blogg och riktigt fina bilder.:)

Ingrid Wenell

Svar: Stort tack för svaret! Önskar vi var så händiga, men vi får nog anlita någon :) Kram!