Trendigt mjukisset

Igår var det valborg och jag firade in det i detta trikåset från H&M. Gillar att det är både skönt och snyggt. Vilket även passade för gårdagens aktiviteter. 20 vuxna och 10 barn samlades igår hemma hos mina svärföräldrar där vi åt grillat och sen åkte traktor med vagn för att kolla på ett eget majbål. Så sittandes i en soffa under en filt med nära och kära runt mig avnjöt jag en majestätisk eld.
Hoppas ni hade en lika härlig kväll som jag hade!
Sen vill jag avsluta med att säga tack för alla fina gratulationer vi fått! Blir varm i kroppen av att ha så fina läsare och vänner.
Grått H&M Mjukisset
4 kommentarer
Pernilla

Snyggaste Gravida kvinnan jag sett!!! Puss på dig vännen ❤️

Tina

Den fina bruna skinnstolen som står bakom dig, var kommer den ifrån?

Svar: Den är från OX design.
Rebecca Centrén

ISA

blev så glad för din skull, även om jag inte känner dig! så spännande att få "följa" din resa nu! kram

camilla å

Wow vilket fint set!!!!