Tävling - Eligobox

Nu är det dags för en liten tävling här igen på bloggen. I vinstpotten denna gången ligger en bukett från Eligobox. Eligobox är ett nystartat blombolag som levererar exlusivt förpackade blommor till dörren. Läs inlägget om dom som jag skev här om ni vill veta mer.
Det ni har chans att vinna är en bukett som heter stora Sobra Lyxmarkersom ni får levererad hem till dörren i den fina boxen som är designad av Lovisa Burfitt. För att delta i tävlingen vill jag att ni svarar på följande i kommentarsfältet.
Vilken är er favorit snittblomma?
(Tävlingen är avslutad. Grattis Nathalie som får välja en valfri stor bukett!) 
Eligobox Tävling
28 kommentarer
Anonym

Pion! Kram Kajsa ([email protected])

Anonym

Jag tycker väldigt mycket om Ranunkel ☺ kram Cissie mail:[email protected]

Pernilla

Nejlika!
([email protected])
Kramar

Emelie

Nejlikor, enkla, hållbara och valmöjligheterna i färg är oändliga :)

Emelie

och min mail är [email protected]

Elin Johansson

Gladioler! Finns ju bara att köpa sensommar/höst, men kanske också därför de känns lite speciella... fantastiskt vackra! :)

Victoria

Min favorit är helt klart nejlika!

sophie

Vita tulpaner 😊

Anna

Ljusrosa pioner! <3

Anonym

Vit ranunkel! Men vita liljor och solrosor står också högt upp på listan 😍
[email protected]

Nea

Vit ranunkel! Men vita liljor och solrosor står också högt upp på listan 😍
[email protected]

Nathalie

Ranunkel! Håller mina tummar och tår, verkar väldigt spännande det där företaget 😊 kram!

Angelica

Tulpaner i alla färger och former. Älskar krispigheten och vårkänslorna som kommer med tulpanerna varje år!

jennie

Vita eller rosa gerbera ♥

jennie

Min mejladress glömde jag:
[email protected]

Annie

Min favorit är vita liljor! Vilken rolig tävling! Min mail är [email protected]. /Annie

Anna

Gladioler!! Väldigt [email protected]

Martin.centren

Jag tycker vita rosor är en snygg snittblomma det hade min brud när hon gifte sig med mig.

Frida

Vita liljor och ljusrosa pioner 🌸 [email protected]
Kram Frida

Linnea

Hyacinter är mina favoriter! Redan första gången jag gick in på en blombutik och köpte min första bukett för mina egna veckoslantar var det just hyacinter jag bad om. Blott 7 år som jag var då hade jag missat att min mor (som var mottagaren) endast var allergisk mot en blomma och självklart var det just den. Tanken var dock fin och min mor skrattade så hon grät!

Joline

Åh, nejlikor!

Joline

Åh, nejlikor!

Anonym

Just nu är syren min favorit för säsongen :)

Anonym

.....syren
Glömde anteckna mailadress [email protected]

Matilda Höglund

Min favoritsnittblomma är helt klart ranunkel!

Carro Svedis

Jag gillar precis som Frida, vita liljor och rosa pioner! Kram på le
[email protected]

Maja

Vita ranunkler är ju helt ljuvliga

Lina Johanna

Åh vilket bra koncept! Mina favorit snittblomma är pionen. Vore skoj med blommor vid dörren nu när man är singel. haha

Mvh
Lina