Schedule

1 Idag skrev jag ner schemat inför bröllopsdagen. För att göra det lite roligare och lätt för alla inblandade att ha koll på vad som ska hända är det bra att skriva det så alla kan se det. Jag använde vår spegel, som alltid står längs med väggen där nere där vi ska vara, att skriva på. Pennan som jag skrivit med har jag köpt på Granit och den går att tvätta bort med en fuktig trasa. Så när allt är över får jag tillbaka spegeln som den var. Och förresten, sorry för att det blir väldigt mycket om bröllopet nu och fram över. Kan liksom inte tänka på något annat. Men så fort det är över lovar jag att det blir massor med fix och bilder från hemmet igen.
Bröllop Granit Penna Schema Vit
1 kommentar
CecAhl

Spännande!! Är i morgon den stora dagen?
Ser fram emot att se bilderna!

Kram å all lycka!

Svar: Nu på lördag är det dags. Tack så mycket! Kram
Rebecca Centrén