Susanne & Andreas

I lördags var det dags för våra kära vänner och ex-sambos Susanne och Andreas att gifta sig. Vilken magisk dag. Allt var så fint, de var så fina, lokalen var fin, gästerna var fina, maten var toppen, ja allt var toppen.
Jag fick den stora äran att fota brudparet, vilket var så kul. Har inte hunnit kolla igenom alla bilder ordentligt ännu men här är ett litet axplock i alla fall. Det är lätt att jobba som fotograf med så här snygga människor framför kameran.
 
Bröllop Fotograf Wedding
8 kommentarer
Anna

Vilka otroligt vackra bilder! Jag ska själv gifta mig i vinter och har precis hittat din blogg. Har ingen aning om var du bor eller om det ens är möjligt att hyra in dig som fotograf, men man kan ju i alla fall fråga hur läget ligger??

Svar: Tack så mycket!Jag bor i Sölvesborg och det går bra att hyra in mig. Om du är intresserad får du gärna maila mig på [email protected]
Rebecca Centrén

Sari

Så otroligt vackra bilder på ett vackert brudpar!

Svar: Tack!
Rebecca Centrén

jacquiline

Åh va vacker!!

Lotta

Vad fin lokalen ser ut att vara, vart ligger den (kanske finns det någon hemsida)?Tittar efter lokaler i skåne, och skulle vara tacksam för svar =)

Svar: Det är slottslängorna i Sölvesborg. Där är verkligen superfint!
Rebecca Centrén

lotta

Tack för att du svarade :) ska kollas upp! Tack än en gång!

Rebecka

Fantastiska bilder! Har sett flera bilder på din blogg, sån känsla och vilken skärpa i dina bilder. Vill du snälla göra ett inlägg om foto? Vad har du för inställningar osv..
Så inspirerande!


Svar: Tack så mycket! Ska se om jag kan knåpa ihop ett inlägg framöver =)
Rebecca Centrén

Fotograf Yohanna - Fotograf i Hälsingland

Vilka helt fantastiskt vackra bilder! :)

Sriwanna Salomonsson

Gud vilka härliga bilder! Fotar du i raw eller jpg? Kamera och objektiv vid detta tillfälle? Kram!

Svar: Tack så mycket! Jag fotar alltid i raw. Nikon d600 med ett fast 85mm objektiv eller ett 24-70mm. Vid detta tillfället 85mm. Kram
Rebecca Centrén