Borås

Är tillbaka i Borås efter en helg hemma i Sölvesborg. Har haft en kanonhelg och det kändes därför extra tungt att åka tillbaka upp hit. Nu väntas en vecka med extremt mycket plugg vilket gör det ännu tråkigare att vara tillbaka. Tur att jag har dans på kvällarna så det finns något kul att se fram emot. Jag trivs faktiskt i Borås men det börjar bli lite tjatigt det här med att ha distansförhållande. Igår kände jag verkligen att jag bara vill flytta hem till Sölvesborg och bygga hus med min sötis (som han tjatar om hela tiden). Synd att man har utbildat sig till ett yrke där bara jobben finns i Göteborg/Borås/Stockholm. Är det värt att skita i sin karriär och sitt drömjobb för den man älskar?  
Blev väldigt djupt här känner jag men det är skönt att skriva av alla funderingar jag har. Hoppas på att om jag skriver ner dem kanske jag kan rensa tankarna lite. Kan inte koncentrera mig när jag pluggar p.g.a alla tankar och funderingar.
0 kommentarer