Mitt hår är hemskt!

Måste verkligen verkligen klippa och färga mitt hår. Har inte gjort nått av det sen innan jul vilket är en evighet sen! Utväxten är förskräcklig och topparna är så slitna att de knappt existerar. Vill verkligen ha långt hår men det sliter så mycket att blondera det så det blir bara tunt och trist. Sen vill jag inte gärna ha skandinaviskt råttfärgat hår. Därför tänkte jag kapa en bit och hellre få det riktigt blont till sommaren. Har gillat Gwyneth Paltrows nya frisyr sen hon klippte sig och nu börjar jag bli riktigt sugen på att klippa mig likadant. 




  

Har inte tyckt att Gwyneth sett så bra ut innan men i Iron Man var hon riktigt het!
3 kommentarer
sophie

Det hade du nog passat i =)

sophie

nej nej, har hittat två på asos.com. en rosa och en lite lilaaktig eller så är den grå. hm. vet inte riktit vad man ska ha, vad ska du ha?

Malena

Hejsan!

Hittade hit via Sophie. Tyckte de var skoj att se hur du har de, var ju ett par år sedan vi träffades du och jag!

Hoppas allt är bra med dig.

KRAM

Malena Knutsson