J*vla skit!

Fy fan för att resa när allt inte går som det ska. Sitter för tillfället på manchester airport och väntar på mitt flyg som är 2,5 timmar försenat. Inte kul. Inte kul alls! Eftersom det inte går några tåg hem så sent kommer jag bara till Malmö, runt tvåtiden. Vet inte om någon kommer att hämta mig annars får jag ta in på hotell. Min söta och snälla pojkvän har ju naturligtvis druckit och kan därför inte köra. Mmm, något förbannad bara. Jaja, det är väl viktigare att festa med jobbet än att flickvännnen som han inte träffat på en månad kommer hem. Tror det får bli ett avdrag på julklapparna på grund av detta, eller kanske kräva en extra åt mig själv. Nu ska jag fortsätta fördriva tiden genom att youtube:a lite på Crystal Light National Aerobics Championship som jag blivit lite beroende av. Se och njut!

http://www.youtube.com/watch?v=SeMJOPlK-0E
0 kommentarer