Anna & Jonas 30-årfest!

Vi anledde till festen vid halv sex och lekarna drog igång direkt. Det var femkamp och jag kom i samma lag som kimmen och madde. Ett riktigt toppenlag! Under tiden fixade Erik "mästergrillaren" Bodin maten, som blev kanongod. Älskar verkligen grillat =)
Kvällen fortsatten sedan med Anna och Jonas egengjorda På spåret. Geografi är ju inte riktigt min grej så jag satt mest och snackade skit, vilket är lite av min talang. Trots min svaga insats kom vi tvåa totalt av lekarna.
När lekarna var avklarade kom bobbis med sin musikanläggning och festen drog igång på riktigt, tyvärr var det vissa (inga namn nämda) som redan var något överförfriskade =)
Kl: 03.00 bar det av hemåt efter en riktigt lyckad kväll.

Jag i min nya byxdress
 



Boyband of the year


Andreas är också medlem i en duo med Frida

1 kommentar
Pernilla

Tjena snäckan!! Så du har med hittat till Bloggvärlden, ska bli kul att följa dig och dina strapatser! ;)



Kramisar Pernilla